HTML

Zokka

Hát ide meg mit kell írni?

Linkblog

T-24H írországig + 25Kg

2008.01.22. 17:02 :: Zokka

Prolog: Ezt a bejegyzest meg otthon kezdtem el irni, de itt kint dublinban fejeztem be...

Hát még 24 óra van a boarding time-ig, osztán indulandusz.
Sok időm most sincs írni, mert rengeteg intéznivalóm van. Mondjuk az egyik leglényegesebbet, a bőrönd megvásárlását letudtam egy fél órája. Már csak tele kell tömni alsógatyával, farmerokkal, ingekkel meg néhány személyes bizbasszal. A lényeg, hogy 25 kilónyi cuccot tudok magammal vinni (meg kézipoggyászba hatot, de azt letudom a bőrönd súlyának).
Mivel nem tervezem életem végéig ezt a bőröndöt használni, nem is erőltettem meg magam a felsőbb árkategóriák, minőségibbek végignyálazásával. Már csak azért sem, mert az AUCHANba még keresve sem találok nem gagyit. Volt olyan, melynek már ott meg volt szakadva a füle, illetve félig ki volt szakadva belőle a talp. Amit én vettem, fogalmam sincs róla milyen fogyatékossága van... majd ha szétgurul mindenem a terminálban, akkor rájövök.

Egyenlőre most a lelki állapotom jónak mondható. Bár tudom hogy néhány dolog kurvára fog hiányozni. Meg néhány ember... Meg valaki még annál is jobban (Póka ne reménykedj...;) )
De hát az élet nem habosregényből fakarika. Talán ezért is nem akarom nagyon túzásba vinni a személyes holmik elvitelét, mert szerintem amekkora nosztalgikus alak vagyok, még egy csavarhúzó felett is képes vagyok mély letargiába esni, merengeni a múlton. Amit tutira viszek, az 4 gigányi privi cucc. Fotók meseszép badkleinkircheim-ből, ugyancsak gyönyörű síeléses képek, nagyim kertjében készített pár fotó, kretén haverjaimról egy két képecske (még a sörgödörből).
[itt felfuggesztettem az irast, mert el kellett mennem fogaszatra egy gyokerkezelest befejezni es egy kis fogkolevetelre]
Gyokerkezeles es fogfeherites letudva. Utolso cuccok bedobalasa a borondbe, es kb 11 kor mar kesz is voltam.
Masnap meg kicsit pakolgattam, irogattam par CDt, de dlelott vegulis semmi erdemlegeset nem csinaltam. Majd betoppant Agi, es meg vele mentunk es meglatogattuk nagymutert. Kicsit lattam rajta hogy megijed, ahogy emlekeztettem hogy ma utazok el, de megnyugtattam azzal, hogy mar van munkam es szallasom es mindenem. Igy kevesebbet idegeskedik.
Fater fel 4 korulre tervezte az indulast, ugyhogy nagyon sok idot nem tudtunk egyutt tolteni :((((((( utana meg indulas a repterre... Meg abban a pillanatban sem ereztem ezzel kapcsolatban semmi kulonoset. A kocsiban odafelemenet a program tutujgatas es ceges telefonok intezese volt... a repteri dolog meg ez utazas egy masik post lesz...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zokka.blog.hu/api/trackback/id/tr96307454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása