HTML

Zokka

Hát ide meg mit kell írni?

Linkblog

Az elso napok

2008.02.02. 14:43 :: Zokka

Az elso napokra nem lehet azt modnani hogy nagyon mozgalamasan teltek, de azt sem modnanam hogy nyugodtan es esemenytelenul.
A szallas utan a masodik legfontosabb dolgom egy internetkapcsolat keresese, ahol az otthoniakkal fel tudom venni a kapcsolatot. Ezt meg is talaltam a szallassal szemben, ahol orankent 2 ojroert, berlettel 1 ojroert lehet netelni. Ja, itt kb miden utcasarkon van 3 internetkavezo. Rengeteg olcso hotel gyujti ossze a hozzam hasonlokat, nekik pedig ugyancsak kell a net... legalabbis a kinalatbol itele kell. Na ez egy 3 szintes kavezo, tobbnyire minidg tomve van. Mar megtallatam magamnak azokat a gepeket is, ahova nem ulok, mert rakas szarok.Gyorsan skype-al felhivtam mindenkit, hogy elek meg vagyok. Utana egybol nem alltam neki vadul allast keresni, hanem elmentem ide oda csavarogni.probaltam megtalalni a nemletezo olcsobb boltokat, amit az itteniek meg hirbol sem ismernek. Egy masfel literes kola 700 ft, csokitojas 150 ft, dobozos sorok 300-tol. Nagyjabol a kulonbozo helyeken levo boltok kozott nincs olyan szamottevo kulonbseg mint mondjuk magyarorszagon, de azt el lehet modani hogy minel nagyobb, annal olcsobb... vagy inkabb kevesbe draga.
Este besetlatam a hires-neves temple barba, ahol akkora zsongas van kb mint a nyugati teren pentek ejszaka, csak itt egy varosresznyi teruleten. Kurvasok bulizo (reszeg, felreszeg) fiatal es idos. Itt a 45 eves anyuka ugyanugy megtalalhato a pubokban, mint a 14 eves kiscsajok. Minden szines, zenel, vilagit, szorakozik. Itt mondhatni az emberek elvezik az eletet. Mondjuk ehhez kicsit sokat isznak szerintem. Ennyi reszeget reg lattam leszamitva a szigetet. Erdekes volt jarkalni a kis utcakban, ahol egymast erik a pubok es klubok, de kicsit szar is volt, mert azert megiscsak ott setalgatok es nem ismerek senkit. Ja ismerkedes...
Meg elso nap kimentem egy dulbin melletti szigetre. Kb masfel ket ora setalas utan jutottam oda ki. Kb 5 kilometer hosszu, kevesebb mint 1 km szeles. A teljes hosszan homokos tengerpart talalhato, beljebb a parttol meg az a tipikus hosszu elhajlo fuves , szelfujta dimbesdombos taj. A parton egyaltalan nem voltak emberek, tehat ha valaki kicsi nyugalomra vagy maganyra vagyik, akkor ott siman megtalalhatja. Majdnem olyan mint egy filmben, ahol fejem folott koroznek a siralyok, nagyon enyhe leejtesu csigahazakkal es kagylohejakkal teleszort homokos parton tornek meg a hullamok mikozben fuj a szel. Siman nyaralas cimszoval is el lehet itt lenni... nem kell 1000  foknak es kokteloknak lennie ahhoz, hogy az ember jol erezze magat. Furdeni azt nem lehet (irek azert megteszik), de nagyon kellemes idotoltes. Szeritnem...
Na kicsit eltertem a targytol es kimerengtem magamat. Tehat errol a szigetrol indultam visszafele, majd a hid utan talaltam egy buszmegallot. A leheto legertetlenebb fejemmel kezdtem el nezni a menetrendet (akkor lattam eletemben eloszor itteni menetrendet), mire odajott hozzam egy mami es megkerdezte, hogy hova szeretnek jutni. Mivel akkor beszeltem elso alkalommal huzamosabban angolul, meg kicsit akadoztam de megertett, es erthetobb nyelvre kapcsolt (o abba a csoportba tartozik, akinek nagyon tisztan erteto az angolja). Nagyon baratsagos volt. Kerdezte hogy milyen volt a szigeten, milyenek a tapasztalataim, hogy tetszenek a dolgok. Meselt az itteni kozlekedesrol, kicsit az itteni idojarasrol, magyarul ugy altalanos dolgokrol. De nem ereztem benne azt az eroltetett kommunikacios kenyszert, ami m.o.-n jellemzo. Modnta mert modnani akarta es kerdezett mert erdekelte a valaszom. Tolmacsolta a buszsofornek hogy valojaban hova szertnek eljutni, mondta hogy hol szalljak le es meselte hogy a megallok azok nem annyira szentek es serthetetlenek mint mondjuk magyarorszagon (bovebben a buszokrol majd a tomegkozlekedes topikban). Tehat osszessegeben nagyon kedves es segitokesz volt. Tudta hogy kulfoldi vagyok, de ez nagyon nem zavarta. Na szoval diohejban ennyire nyitottak az irek.
Most elfogytam az ihletbol, hamarosan folytatom (meg ehes vagyok, meg klotyora kell mennem meg masnapos vagyok a tegnapi sorozestol)

Szólj hozzá!

Címkék: kezdetek irorszag

A bejegyzés trackback címe:

https://zokka.blog.hu/api/trackback/id/tr91322118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása