HTML

Zokka

Hát ide meg mit kell írni?

Linkblog

The flight+ megerkezes

2008.02.01. 11:16 :: Zokka

The flight...

Az indulas ferihegy 2A ra volt meghirdetvesikerult is odaerni idoben. Szepen be is csekineltunk, ahogy az a nagy konyvben meg van irva. Meg a poggyaszaimert gyorsan legomboltak rolam (Agirol) 12 ojrot, de mindezt leszamitva siman ment.
Fater ezutan bucsuzott el, mert neki a parkolo idore volt megadva. Muterrel meg Agival becsucsultunk egy repteri kajaldaba (nem tudom hogy kajaldanak nevezzem azt a helyet, ahol 1100 foritnert adnak egy tenyernyi szendvicset) es "jol" bekajaltunk meg ittunk. Utana mar csak a szekuritate csekking volt hatra, amikor egy kicsit kezdtem magam szarul erezni (okkal)... kb 15 percig tartott mig elkoszontem, de meg 3-4 orat siman ellettem volna ott a vonal hazai felen. Na akkor kurvaszarul es szuperszomcsin ereztem magam. Nem amiatt hogy masik orszagba megyek, mert azt abban a pillanatban ugyanugy leszartam, hanem a valaki miatt. Miert nem egyszerubb a vilag es olyan amilyennek en szeretnem... Shit!
[szunet]
A tranzitvaroban meg lenyomtam 1-2 telefont, aztan betuszkoltak minket a gepbe. Kozepes meretu kethajtomuves A320-as. Mivel economy , ezert mindennemu luxust nelkulozni kellett, de hat hol nem szarom en azt le. Az ulesk elsore kenyelmesnek tuntek, izleses kekesfeketes-zoldeszurke mubor boritassal. Termeszetesen ablak melle ultem:
Kb 20 percet tokoltunk meg a kifuton, kozben tenyleg utolso telefonokat is elrendeztem. Ejszaka meg sosem repultem. Igerem elobb utobb feltoltom a rola keszult videjot a youtubera, csak jelenleg elegge ratyi a netkapcsolatom. Ujpest-rakospalota felett repultunk el, tok szepen lehetett mindent latni, mintha sargas fenyben izzana minden (meg a horvath utcaban is lattam egy hazat...).

Budapestet elhagyva meg kicsit magasabbra kuszva nagyon szep latvany tarult elenk. A sotetseg miatt semmit nem lattunk. Se hegyeket, se dunakat, se szantofoldeket, de ahelyett minden telepulest lattunk. Mint sokszaz apro sziget a tokfekete tengerben, ugy vliagiutottak fenyes foltkent. Mindegyiknek latszodtak a fobb utcai, ami szelesebbek es vilagosabbak voltak , de melettuk jol behatarolhatoan a kis mellekutcak is. a falu hataran kivul meg teljes feketeseg. Nem lehetett latni utakat, autokat, ezert olyan elszigeteltnek tunt mindegyik. Ahogy haladtunk magasabbra egyre tovabb el lehetett latni (szerencsere tiszta ido volt magyarorszag felett). Kb ugy nezett ki, mintha a fold felszine helyenkent aranylo-izzo feltoresekkel lenne teleszorva. Ja, es tok erdekes volt, ahogy ezek az izzo foltok kovettek a domborzatot.
A nagyon tavolban egy hatalmas fenyes teruletet lehettett latni, ami valszeg vagy praga vagy becs lehetett. De sajnos mire odaertunk volna, felhokkel talalkoztunk ossze. Az elso 20-30 perctiszta ideje utan 2 es fel ora dogunalom kovetkezett. Nagyon nehezen lehetett elviselni, hogy ott ulok a szekben es semmi kulso inger nincs.Aludni nem tudtam, mert oldalt az a ket szar zugott mint az istennyila,masreszrol diszkivilagitasban ultunk vegig. Megfogadtam, hogy legkozelebb repulore ulok, akkor veszek a tescoban 39 forintos gyurmat , vagy egy doboz legot. Az 500 forintert kapott kristalyvizem melle kaptam egy szalvetat is, ami par percre feludulest jelentett (kellett a viz, mert valami iszonyatosan szaraz volt a gep levegoje. Kb mintha egy marek homokkal gargalizaltam volna egesz uton).
Es ime a remekmu:
Eme lancnak az elkeszitesevel majdnem tiz percig tudtam eljatszadozni. Az ut hatralevo reszeben meg masik 10 percig kulonbozo alkalamzasi teruleteket tallatam ki neki, de a koztes idoben (90%) tobbnyire valaszthattam a makksotet ablakon kibambulas es az elottem levo ules nezegetese kozott. Az ut feletol kezdve idoszakosan egyre razosabb lett az ut, szinte vegig vilagitott a "kosbemagadvazze" jelzes.  Mikor mar durvan ereszkedtunk, egyre inkabb zotykolodtunk (volt is par bofi...). Valtozatossag kedveert valoszinuleg megint valami szelvihar lehetett. A leszallaskor ossze vissza hintaztunk meg zotyiztunk. Kb majdnem olyan volt, mint a godolloi hevvel utazni. Csinaltam is egy felvetelt, amit a felszallashoz hasonloan meg mindig nem toltottem fel a gagyi netkapcsolatomra hivatkozva. Mikor mar lassan gurulgattunk a betonon, akkor kezdtem el valamit erezni, hogy "ehune... hat te mashol vagy...", de eppen akkor leszartam. Mire kijutottam a gepbol az is volt vagy 15 perc, mert mindenki a 18 es fel centi szeles folyoso kellos kozepen allt neki feloltozni, mert igy senki mas nem tud kimenni. Utolsok kozott hagytam el a masinat, mivel abszolut nem siettem sehova. A repteren a csordaszellem vezerelte a mozgasomat, magyarul midnig arra mentem, amerre a tobbi ember. Sikeresen at is jutottam a "passport bitte"-n, utana mehettem vadaszni a borondomre. Oda is jutottam egy szalaghoz, ahol az en jaratom volt kiirva, es nekialltam varni.kb 15-20 percen keresztul jottek a borondok, de az enyem csak nem akart megjelenni. Picit nyugtatott a teny, hogy masok is hiaba vartak a borondjeiket, ezert valamennyire bizonyos lettem benne, hogy nem en vagyok egy eselytelen looser, mert kicsi annak az eselye, hogy a jaratunkrol 5 masik embernek is ellopjak 10 borondjet. Mindent kinezek azokbol a tetves tolvajokbol, de hogy ennyire hulyek legyenek azt mar nem. Titkon remenykedtem, hogy csak a poggyaszkezelo gepsor votl a fasz es valami "elveszett cuccok" kontenerbe toltotte oket. Masik borondvaro csoport nagyon kedves es nyitott volt. Ugy beszletunk, mintha 3 eve szomszedok lennenk. Na de nem lakotelepi egymasbaszaros, hanem normalis. Vegul kiderult, hogy egy masik szalagra kerultek a cuccaink, es tenyleg ott vartak minket. M<indenki felkapta a magaet es ment az utjara.
Relative gyorsan kikeveredtem az epuletbol, es elkezdtem keresni a 747-es szamu buszt. Meg is talatam oket egy szep hosszu sorban. Mondjuk tisztaban voltam vele hogy itt mindent forditva csinalnak jo angol szokashoz hiven, de agyilag meg nem siekrult raallnom 1 perc alatt.. Ezert elmentem a legutolso buszhoz, annak is a legutolso ajtajahoz, gondolvan hogy majd jol felszallok, ehelyett csak bambanbamultam a sotet busz motorjanak szervizajtajaira, hogy "ez mi a fasz?".
Vegul megtalaltam az aktualis jaratot es siekresen felcuccoltam ra.
mikor elindult, rengeteg fura es uj dolgot lattam, amire bamultam mint borju az uj kapura. tok mas minden. Szeles piros es kek ajtok mindenutt, boszmenagy ablakok amin a sose suto nap mindig besut, fegyujtott furgon az autopaja mellett,kovacsoltvas keritesek mindenutt.
Kb 30 perc varosnezesutan leszalltam es 5 perc setaval a szallasra erkeztem.
Egy oreg csavo volt a recepcion, akinek egy kurva szavat nem ertettem. Elovettem a inyomtatott fogallasomat, azzal mar elboldogult. Kiperkaltam 250 ojrot a het hatralevo reszere es elvileg le voltam tudva. A csavo meg mondott par dolgot de en eskuszom hogy semmit nem ertettem belole. hadart mint az allat es meg raadasul nem is angolul. Peldaul a "totoe" mint kiderult az azt jelenti, hogy Go upstairs, "betobejt" pedig "breakfast at eight".
A szoba nem valami nagy. KB 2 es fel zokka X 1 zokka alapteruletu, benne egy agy, zuhanykabin meg egy mosdo, falon pedig log egy TV. Egyebkent leszarom.
Megfeleloen hullanak ereztem magam, ugyhogy kisebb tesz-vesz utan kidoltem. Akkor meg mindig nem ereztem semmi kuilonosebb dolgot. Lehet hogy en baszok el valamit, de valahogy nem volt rajtam panikroham, se extazis. Csak asszonyka hianyzott.

Szólj hozzá!

Címkék: irorszag repulout megerkezes

A bejegyzés trackback címe:

https://zokka.blog.hu/api/trackback/id/tr43320703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása